فرماندهی آماد و پشتیبانی یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های نیروی هوایی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش رییس اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: مجموعه فرماندهی آماد و پشتیبانی نهاجا یکی از حساس‌ترین و کلیدی‌ترین بخش‌های این نیروست که نقش اساسی و بی‌بدیلی در اقتدار نهاجا دارد.

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری فارس  ، حجت‌الاسلام ولی الله صبری رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در جلسه شور ستادی که با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین نهاجا در محل فرماندهی آماد و پشتیبانی برگزار شد، گفت: همدلی و همراهی بین فرماندهان، مسئولین و کارکنان نیروی هوایی ارتش باعث ارتقاء سطح رزمی و اعتقادی کارکنان نهاجا شده است و امروز می‌توان در سایه همین همدلی و اتحاد،  نشاط را در سطح نیروی هوایی به خوبی حس کرد.

وی در ادامه افزود: مجموعه فرماندهی آماد و پشتیبانی نهاجا یکی از حساس‌ترین و کلیدی‌ترین بخشهای این نیرو است که نقش اساسی و بی بدیلی در اقتدار نهاجا دارد.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی هوایی ارتش در زمینه قطعه سازی، الکترونیک، بازسازی تجهیزات با وجود تحریم‌های استکبار جهانی، بسیار ستودنی است که حاصل تلاش و همت کارکنان سختکوش این فرماندهی است.

وی ادامه داد: مجموعه عقیدتی سیاسی می‌تواند در زمینه ایجاد امید، انگیزه، شور و نشاط در بین کارکنان فرماندهی آماد بسیار موثر باشد، تا کارکنان و جوانان این فرماندهی با اعتقادی راسخ بتوانند گامهای موثری را در زمینه ساخت تجهیزات و قطعات بردارند.

صبری تصریح کرد: عقیدتی سیاسی می‌بایست با توجه به ماموریت‌هایی که به فرماندهی آماد و پشتیبانی محول می‌شود و از حساسیت بالایی نیز برخوردار هستند، با یک کار جهادی برنامه‌ریزی جامعی در این خصوص انجام دهد تا بتوان به افق‌های روشنی در آینده دست یافت.

در پایان رییس اداره عقیدتی ضمن تقدیر از فعالیت‌های چشمگیر عقیدتی سیاسی فرماندهی آماد وپشتیبانی در زمینه‌های فرهنگی و بویژه برنامه‌های قرآنی، گفت: نیاز است اتاق فکری در زمینه‌های فرهنگی به منظور ترسیم اهداف بزرگتر و پیشرفت بیشتر در این عقیدتی تشکیل شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا